Header Ads


ΓΛΙΤΩΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100€ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!

Συγκρίνετε τις τιμές ΟΛΩΝ των παρόχων ρεύματος και βρείτε το καλύτερο!
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

Baby Yoda: Πώς το πράσινο πλασματάκι «μάγεψε» τον κόσμο

Baby Yoda

O «Baby Yoda» έχει κάνει όλο τον κόσμο να μιλάει για εκείνον. Πρόκειται για ένα μωρό...πενήντα ετών με πράσινο δέρμα και τεράστια αυτιά και μάτια, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στη νέα σειρά του Disney+, «The Mandalorian».

Από την στιγμή που εμφανίστηκε -στο τέλος του πρώτου επεισοδίου- ακολούθησε φρενίτιδα στα social media.

Το πρωτοφανές είναι ότι το εξωγήινο πλασματάκι αποσπά μόνο θετικά σχόλια από το τηλεοπτικό κοινό και όλοι συμφωνούν ότι πρόκειται για ένα εντυπωσιακό δημιούργημα. 

Η πραγματική του ταυτότητα αποτελεί ένα καλά κρυμμένο μυστικό. Μοιάζει να ανήκει στο ίδιο είδος με τον Γιόντα, τον περίφημο Δάσκαλο Τζεντάι, από τις ταινίες «Ο Πόλεμος Των Αστρων».

Γι′ αυτό οι χρήστες του διαδικτύου του έδωσαν αυτό το όνομα. 

Κάποιοι ισχυρίστηκαν πως είναι ο ίδιος ο Γιόντα. Ωστόσο, οι φαν των ταινιών υποστηρίζουν πως αυτό είναι απίθανο, καθώς η πλοκή του Mandalorian εκτυλίσσεται μετά την πτώση της Αυτοκρατορίας και πριν την άνοδο του Πρώτου Τάγματος. 

Οι θεωρίες για την προέλευσή του πέφτουν «βροχή», αλλά ο σκηνοθέτης, φυσικά, δεν θα την αποκάλυπτε από τα πρώτα επεισόδια. 

Η «χημεία» του με τα υπόλοιπα πλάσματα και ηθοποιούς της σειράς ήταν απίστευτη, όπως λέει η ηθοποιός Τζίνα Καράνο, καθώς έφερε το συναίσθημα σε μια σειρά με ψυχρούς χαρακτήρες, δημιουργώντας αντίθεση. 

And the internet feels the force of disney. Gifs of the

Στην αρχή, οι συντελεστές του «Mandalorian» δεν «πίστεψαν» πολύ στο πράσινο πλάσμα, όπως ισχυρίστηκε ο Βέρνερ Χέρτζοκ, ηθοποιός της σειράς, όταν είδε τον δημιουργό της, Τζον Φαβρό, και τον σκηνοθέτη, Νέιβ Φιλόνι, να το αφαιρούν από μια σκηνή.

Σύμφωνα με τον Χέρτζοκ, ήθελαν να γυρίσουν ξανά την ίδια σκηνή, χωρίς τον Baby Yoda, για να τον αντικαταστήσουν με ψηφιακή φιγούρα σε περίπτωση που δεν τους φαινόταν αρκετά «πειστικός». 

Ο ηθοποιός ήταν εξ αρχής αντίθετος με αυτή την κίνηση και, τελικά, δικαιώθηκε. «Από την αρχή ”ερωτεύτηκε” το πλασματάκι και του μιλούσε σαν να ήταν άνθρωπος» λέει η σκηνοθέτης του επειδοδίου 3, Ντέμπορα Τσόου, για τον Βέρνερ.

Τελικά, ολοι οι συντελεστές και οι ηθοποιοί αγάπησαν το «μωρό».

«Είναι εύκολο στη σκηνοθεσία, καθώς είναι εκφραστικό. Οι σκηνές βγαίνουν αβίαστα και ολοι ”λιώνουν” μόλις το βλέπουν» λέει η Τσόου στο περιοδικό Vanity Fair.

Κάπως έτσι, ο Baby Yoda έγινε «σταρ». Αυτό εκμεταλλεύονται, φυσικά, και οι κατασκευαστές παιχνιδιών, ρούχων και άλλων αντικειμένων. 

Ο Τζον Φαβρό και Ντέιβ Φιλόνι δεν αποκάλυψαν την ύπαρξή του πριν την πρεμιέρα και, έτσι, το εμπόριο καθυστέρησε να προμηθευτεί προϊόντα με το μωρό- φαινόμενο. 

Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά και, σιγά σιγά, οι εμπορικές πλατφόρμες γεμίζουν με λούτρινα, μπλούζες, κούπες και ότι άλλο επιθυμεί κανείς. 

Μπλούζες Baby Yoda- The Mandalorian

Τα Starbucks στην Αμερική, λάνσαραν μέχρι και ρόφημα Baby Yoda.

Ενα γλυκό πλάσμα, ήταν ρίσκο για μια σειρά στο περιβάλλον του «Πολέμου Των Αστρων».

Το ρίσκο αυτό, ωστόσο, μετατράπηκε σε τεράστια επιτυχία.

 

Με πληροφορίες από Vanity Fair, CNN, New York Post

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.