Header Ads

New Coke: 34 χρόνια μετά η Coca-Cola επαναφέρει στην αγορά το πιο αμφιλεγόμενο αναψυκτικό της

Η Coca-Cola αποφάσισε να επαναφέρει στην αγορά ένα από τα πλέον αμφιλεγόμενα προϊόντα της, την New Coke, 34 χρόνια μετά την πρώτη παταγώδη αποτυχημένη προσπάθεια.

Οπως αναφέρει στο άρθρο της η εφημερίδα Independent, την Τρίτη 21 Μαϊου, η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφαση της να επαναφέρει το συγκεκριμένο αναψυκτικό, με αφορμή την σειρά του Netflix, Stranger Things, στην οποία και κάνει την εμφάνιση του, στην τρίτη του σεζόν, που θα προβληθεί τον Ιούλιο.

Η εποχή που διαδραματίζεται η τρίτη σεζόν του Stranger Things, τοποθετείται στο καλοκαίρι του 1985, το ίδιο που, η Coca-Cola αποφάσισε να λανσάρει την New Coke με την αρνητική αντίδραση των καταναλωτών να είναι άμεση και πρωτόγνωρη στην ιστορία των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τον ιστότοπο της εταιρείας, η Coca-Cola, αποφάσισε να αλλάξει την κλασσική της συνταγή για πρώτη φορά μετά από 99 χρόνια.

Ηταν τέτοια η αντίδραση του αγοραστικού κοινού και των φανατικών οπαδών της Coka-Cola, που τα υπόγεια των σπιτιών γέμισαν με κιβώτια από την πρωτότυπη συνταγή, πριν αυτή αποσυρθεί οριστικά.

Αν και η New Coke ήταν μία αποτυχία, με την Coka-Cola να διακόπτει μετά από μόλις 79 μέρες την κυκλοφορία της, τόσο η ίδια όσο και οι δημιουργοί της σειράς, Stranger Things, είναι πεπεισμένοι πως η δεύτερη προσπάθεια θα στεφθεί με επιτυχία.

Η καμπάνια γύρω από την προώθηση της New Coke, η οποία θα βασίζεται στην ίδια συνταγή που χρησιμοποιήθηκε το 1985, θα έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια και θα αποτελεί μέρος ενός πακέτου αγοράς. Για να αποκτήσει κανείς το κουτάκι των 330ml της New Coke, θα πρέπει να αγοράσει μαζί, τουλάχιστον δύο εκδόσεις της πρωτότυπης Coka-Cola, στο γυάλινο μπουκάλι των 237ml, με το λoγότυπο της σειράς, Stranger Things.

Η πρώτη μέρα κυκλοφορίας της New Coke θα γίνει την Πέμπτη 23 Μαϊου στις 5 το απόγευμα (μεσάνυχτα ώρα Ελλάδας) από τον ιστότοπο, cokestore.com.

Σύμφωνα με τον εμπορικό διευθυντή της Coca-Cola, στην Βόρειο Αμερική, η έμπνευση για επαναφορά στην αγορά της New Coke, προήλθε από το σλόγκαν της τηλεοπτικής σειράς του Netflix,«One summer could change everything». (Ενα καλοκαίρι μπορεί να τα αλλάξει όλα)

Θα πρέπει να αναφερθεί πως μετά την ανακοίνωση για την επιστροφή της New Coke, μετά από περισσότερες από τρεις δεκαετίες, η αντίδραση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δείχνουν την ανησυχία του αγοραστικού κοινού.

Πηγή: Independent

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.