Header Ads

Κοζάνη: ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ

Κοζάνη: ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ

Μουσική εκδήλωση  με τίτλο : ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ, διοργανώνουν ενόψει της Πανευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής, το 1ο Γυμνάσιο Κοζάνης (Βαλταδώρειο) σε συνεργασία νε το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης  και το Δημοτικό Ωδείο  Κοζάνης, σήμερα Πέμπτη 30 Μαϊου στις 8 το βράδυ στην κεντρική πλατεία Κοζάνης. Μαθητές και  καθηγητές θα παίξουν μουσική με ήχους που προέρχονται από αυτοσχέδια μουσικά όργανα, κατασκευασμένα από πλαστικό.

 

www.ert.gr

ΠΗΓΗ: http://www.ert.gr/?p=1523472
Από το Blogger.