Κοζάνη: ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ
Μουσική εκδήλωση με τίτλο : ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ – ΠΑΙΖΩ ΜΟΥΣΙΚΗ, διοργανώνουν ενόψει της Πανευρωπαϊκής Ημέρας Μουσικής, το 1ο Γυμνάσιο Κοζάνης (Βαλταδώρειο) σε συνεργασία νε το 6ο Γυμνάσιο Κοζάνης και το Δημοτικό Ωδείο Κοζάνης, σήμερα Πέμπτη 30 Μαϊου στις 8 το βράδυ στην κεντρική πλατεία Κοζάνης. Μαθητές και καθηγητές θα παίξουν μουσική με ήχους που προέρχονται από αυτοσχέδια μουσικά όργανα, κατασκευασμένα από πλαστικό.
www.ert.gr
ΠΗΓΗ: http://www.ert.gr/?p=1523472






