Εξαιρετική η εμφάνιση των σκακιστών-τριών των συλλόγων της Πτολεμαΐδας
![]() |
| Η ομάδα του "Σκακιστάκου" 3η |
Οι αγώνες ήταν ατομικοί χωρισμένοι σε 2 επιμέρους τουρνουά ανάλογα με την ηλικία των συμμετεχόντων(Α’ τουρνουά άνω των 13 ετών και Β΄ Τουρνουά κάτω των 12 ετών) και το σύστημα ήταν ελβετικό 7 γύρων. Στους αγώνες συμμετείχαν συνολικά 115 σκακιστές και σκακίστριες από 15 συλλόγους της Κ.Δ. Μακεδονίας. Από τους συλλόγους της Πτολεμαΐδας αγωνίστηκαν 19 σκακιστές και σκακίστριες. Αρχηγός της αποστολής που έφτασε τα 38 άτομα ήταν ο προπονητής της ακαδημίας κ.Σούδης Στέφανος και συνοδός αυτής ο κ. Ζαχαρίδης Κωνσταντίνος ο οποίος ήταν και υπεύθυνος κληρώσεων, ενώ για τις ανάγκες της αποστολής ναυλώθηκε λεωφορείο.
Η ομάδα του Σκακιστάκου κατετάγη στην τρίτη θέση ανάμεσα σε 15 συλλόγους του Πτολεμαίου στην έβδομη ενώ οι σκακιστές του Δούρειου Ίππου κατέκτησαν την ένατη θέση.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα εδώ







