Header Ads

Επιστολή Σπάρτακου για την αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ

Επιστολή προς τον Πρόεδρο Περιφ/κου Συμβουλίου Δυτ. Μακεδονίας κ. Παπαδόπουλο Γεώργιο έστειλε το Σωματείο Σπάρτακος σχετικά με το Σχέδιο Αναδιάρθρωσης και Αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Ημερομηνία: 15/5/2013

Αριθ. Πρωτ.: 4747



Προς : Πρόεδρο Περιφ/κου Συμβουλίου Δυτ. Μακεδονίας κ. Παπαδόπουλο Γεώργιο

Θέμα: Σχέδιο Αναδιάρθρωσης και Αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ

Κύριε Πρόεδρε

Στις 15/5/2013 η κυβέρνηση έχει ανακοινώσει επίσημα το σχέδιο αναδιάρθρωσης και αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ Α.Ε., το οποίο περιλαμβάνει τρεις βασικές ενότητες:

Ιδιοκτησιακό διαχωρισμό του διαχειριστή συστήματος ΑΔΜΗΕ
Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρείας ηλεκτρισμού - μικρή ΔΕΗ - (προβλέποντας λεπτομερώς και τη διαδικασία πώλησής της)
Αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ Α.Ε.

Κύριε Πρόεδρε

Με δεδομένο το ότι η εξαγγελία της κυβέρνησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τα συμφέροντα των κατοίκων της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας, θεωρούμε επιβεβλημένη τη συζήτηση του θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο της Τετάρτης 22/5/2013.



Για το Σωματείο Παραγωγής

Ηλεκτρικής Ενέργειας «ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ»

Ο Πρόεδρος Ο Γεν . Γραμματέας

Γιώργος Αδαμίδης Αθανάσιος Μάστορας
Από το Blogger.