Header Ads

Έπαινοι για τη διεθνή έκθεση γούνας Καστοριάς

«Η 38η Διεθνής Έκθεση Γούνας Καστοριάς είναι μια κυψέλη που αναδεικνύει τη δυναμική και τις ικανότητες της επιχειρηματικότητας στην περιοχή, αλλά και την προοπτική όλων μας, του κλάδου της γούνας, των ανθρώπων της, της Καστοριάς, των Δυτικομακεδόνων, αλλά και ολόκληρης της Ελλάδας» δήλωσε ο περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας κ. Γεώργιος Δακής.


«Ένα έργο που μας κάνει να νιώθουμε σίγουροι στον βηματισμό μας και υπερήφανοι για τις δυνατότητές μας. Δείχνει μια σιγουριά και αφήνει τη σφραγίδα και στα δύο χαρακτηριστικά των Δυτικομακεδόνων, τον πατριωτισμό και τον πολιτισμό. Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού νόμου, συνέδραμε οικονομικά με 3 εκατομμύρια ευρώ και παραχώρησε 4 στρ., προκειμένου να υλοποιηθεί το κτήριο, και θα στηρίξει ακόμη πιο πολύ τις ανάγκες που υπάρχουν για να βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Αυτήν τη δύσκολη οικονομικά περίοδο είστε άξιοι συγχαρητηρίων και μπράβο που σε χρόνο-εξπρές ολοκληρώσατε αυτό το έργο. Οι Έλληνες σε περίοδο κρίσης μπορούν, όπως αποδεικνύουν, να τα καταφέρουν» κατέληξε ο κ. Δακής.

«Η Καστοριά έχει μακροχρόνια παράδοση στην επεξεργασία της γούνας, από τα βυζαντινά χρόνια και φτάνει έως τις μέρες μας, με δημιουργίες άριστης ποιότητας και τεχνικής επεξεργασίας αναγνωρισμένες διεθνώς. Δεν είναι τυχαίο ότι τα γούνινα ενδύματα είναι ιδιαίτερα αναγνωρισμένα και φθάνουν σε όλες τις γωνίες του πλανήτη. Η ιστορία και το μεράκι των γουνοποιών δεν φτάνει για να τελειοποιηθεί περαιτέρω το προϊόν και να προωθηθούν τα γουναρικά της περιοχής σε ανταγωνιστικότερες και αποδοτικότερες αγορές, παράγοντας κέρδος για την εθνική οικονομία και συνιστώντας μοχλό ανάπτυξης για τη Δυτική Μακεδονία» τόνισαν βουλευτές που παρευρέθησαν στα εγκαίνια της έκθεσης.

«Η προώθηση και προβολή της ανωτερότητας και η δημιουργία στενών δεσμών παραγωγών και εμπόρων επιτυγχάνονται από τη Διεθνή Έκθεση Γούνας Καστοριάς. Η απαιτητική και επίπονη προσπάθεια των διοργανωτών είναι ένα αξιόλογο πρώτο βήμα, το οποίο οφείλει η Πολιτεία να συνεχίσει, αναπτύσσοντας την προοπτική των εξαγώγιμων προϊόντων γούνας. Στηρίζουμε τον κλάδο σε Καστοριά και Σιάτιστα και χαιρετίζουμε την 38η Δ.Ε.Γ.Κ., που αποτελεί μια νέα επιχειρηματική συμφωνία ανάπτυξης, υγιούς ανταγωνισμού κα προβολής της εξαιρετικής κατασκευαστικής τεχνικής των Ελλήνων γουνοποιών» πρόσθεσαν.

Από την πλευρά της, η κα Μ. Καρακόλη, αναπληρώτρια γενική γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Αναπτυξιακής Συνεργασίας του ΥΠΕΞ, επεσήμανε ότι: «Ο κλάδος της γούνας είναι πολύ δυνατός στις εξαγωγές, πολύ δυναμικός, ο οποίος όμως είχε βρει τον δρόμο της εξωστρέφειας πολύ νωρίς. Συνέβαλε και συμβάλλει στη βελτίωση της εικόνας της χώρας μας προς το εξωτερικό. Η ανάπτυξη μπορεί να έρθει μόνο μέσα από τέτοιου είδους πρωτοβουλίες πολύ δυναμικές. Είστε αξιόλογοι επιχειρηματίες και μάλιστα αποδείξατε ότι η ανάπτυξη έχει έναν παρονομαστή, την ελληνική επιχείρηση και τον Έλληνα επιχειρηματία».

Ο δήμαρχος Καστοριάς κ. Μανώλης Χατζησυμεωνίδης υπογράμμισε ότι πρέπει να «προσέξουμε τους νέους και να λειτουργήσουμε τη σχολή γουνοποιίας, για βγάλει νέα ταλέντα και να έχει μακροβιότητα ο κλάδος».

Ο δήμαρχος Άργους Ορεστικού κ. Παναγιώτης Κεπατσόγλου επεσήμανε ότι: «Το όνειρο κάποιων "τρελών", όπως τους αποκαλούσαν πριν κάποιους μήνες, έγινε πραγματικότητα. Δυστυχώς ή ευτυχώς, αποδεικνύεται εκ των πραγμάτων ότι έτσι πρέπει να λειτουργούμε στη χώρα όπου ζούμε, γιατί έτσι σήμερα βρισκόμαστε εδώ, προκειμένου να εγκαινιάσουμε αυτό το πανέμορφο κτήριο, το οποίο έχω την τιμή να φιλοξενώ στα διοικητικά όρια του δήμου μου. Ταυτόχρονα, εγκαινιάζουμε και την 38η Δ.Ε.Γ.Κ., που πιστεύω ότι είναι ένα κομβικό γεγονός και θα αποτελέσει μια νέα απαρχή για την ελληνική γουνοποιία».
Από το Blogger.