Header Ads

Η ετήσια συναυλία από το Δημοτικό Ωδείο Πτολεμαΐδας

Πιστό στο ετήσιο ραντεβού του το Δημοτικό Ωδείο Πτολεμαΐδας διοργανώνει το Σάββατο 18 Μαΐου στις 20.00 στο Πνευματικό Κέντρο Πτολεμαΐδας την ετήσια συναυλία του.

Σε αυτή συμμετέχουν τα οργανικά σύνολα του Ωδείου καθώς και σύνολα μουσικής δωματίου.

Σημαντική στιγμή της συναυλίας θα είναι η πρώτη εμφάνιση του νεοσύστατου συνόλου Χάλκινων Πνευστών με μουσικές από το Μπαρόκ.

Περισσότερες πληροφορίες στο www.vdo.weebly.com
Από το Blogger.