Την Τετάρτη 15 Μαΐου η Εαρινή Συναυλία του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας
Στη φύση είναι αφιερωμένη η Εαρινή Συναυλία του Μουσικού Σχολείου Πτολεμαΐδας.
Μέσα Μαΐου, τώρα που «η φύσις ηύρε την καλή και τη γλυκειά της ώρα», οι μαθητές των Μουσικών Συνόλων του Σχολείου και οι καθηγητές τους παρουσιάζουν μία παράσταση-ύμνο στα τόσα πρόσωπα της φύσης και σας προσκαλούν όλους να τραγουδήσετε μαζί τους.
Το βράδυ της Τετάρτης 15 Μαΐου 2013, ώρα 8.00 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου Πτολ/δας.
Μέσα Μαΐου, τώρα που «η φύσις ηύρε την καλή και τη γλυκειά της ώρα», οι μαθητές των Μουσικών Συνόλων του Σχολείου και οι καθηγητές τους παρουσιάζουν μία παράσταση-ύμνο στα τόσα πρόσωπα της φύσης και σας προσκαλούν όλους να τραγουδήσετε μαζί τους.
Το βράδυ της Τετάρτης 15 Μαΐου 2013, ώρα 8.00 μ.μ. στο Αμφιθέατρο του Μουσικού Σχολείου Πτολ/δας.







