Header Ads

Αργεντινή: Το συναινετικό προφυλακτικό είναι εκτός θέματος

Μία εταιρεία παραγωγής παιχνιδιών για σεξ, από την Αργεντινή, με το όνομα Tulipan, αποφάσισε να λανσάρει στην αγορά το νέο της προφυλακτικό. 

Αυτό που την κάνει να στέκεται περήφανα απέναντι στον ανταγωνισμό, είναι πως για πρώτη φορά σύμφωνα με την ίδια τηνTulipan, είναι πως για να ανοίξει το κουτί χρειάζονται τέσσερα χέρια. Με άλλα λόγια δημιουργείται για πρώτη φορά ένα διαφορετικό πεδίο δράσης αφού θα χρειαστεί η συναίνεση και των δύο ενδιαφερόμενων.

Μάλιστα η εταιρεία εγγυάται πως είναι αδύνατη η πρόσβαση στο περιεχόμενο χωρίς τέσσερα χέρια, σε τέτοιο βαθμό που η διαφημιστική καμπάνια χρησιμοποιεί το σλόγκαν, «Αν δεν είναι ναι, τότε είναι όχι».

Εδω είναι όμως που αρχίζουν τα πράγματα να γίνονται λίγο ασαφή.

Πρώτον, είναι διαφημιστικό κόλπο ή είναι πράγματι μία καμπάνια ενάντια  στο σεξ δίχως συναίνεση και των δύο πλευρών. Θα υπάρχει οικονομικό όφελος για την Tulipan στην δεύτερη περίπτωση.

Δεύτερον, σύμφωνα με έρευνα των Ηνωμένων Εθνών, το 70% των γυναικών παγκοσμίως έχουν σε κάποια στιγμή της ζωής τους δεχθεί σεξουαλική βία από κάποιον σύντροφο τους. Οπότε αν σκοπός της Tulipan, είναι η συναίνεση, τότε βρίσκεται εκτός θέματος, καθώς αποκλείεται η δυσκολία στην πρόσβαση του περιεχομένου να δουλέψει αποτρεπτικά για όποιον έχει βάλει στόχο την σεξουαλική πράξη ντε και καλά.

Τρίτον, θα πρέπει να επισημάνουμε, πως παρακολουθώντας την διαφήμιση δεν δείχνει το μέγεθος του κουτιού να καταστεί αδύνατη την πρόσβαση μόνο με δύο χέρια. Αντίχειρας και δείκτης φτάνουν.

Τέταρτον, το κουτί δεν είναι φτιαγμένο από ατσάλι, οπότε στην φάση «εδώ και τώρα», σιγά μην φανεί εμπόδιο στη χρήση του.

Τελευταίο και πιο σημαντικό όμως και εκεί είναι που η Tulipan τα έχει μπερδέψει λίγο, είναι το γεγονός πως η συγκατάθεση ή συναίνεση, μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να πάψει να υπάρχει. Οπότε ποιο είναι το νόημα πως χρειάζονται δύο άνθρωποι για για να ανοίξουν ένα κουτί.

Πηγή: HuffPost UK

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.