Header Ads

Θεσσαλονίκη: Εισαγγελική παρέμβαση για το γηροκομείο που έγινε εστία κορονοϊού

Τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διερευνηθούν ευθύνες για τη διασπορά του κορονοϊού στον οίκο ευγηρίας στο Ασβεστοχώρι, όπου εντοπίστηκαν 36 κρούσματα, παρήγγειλε ο προϊστάμενος της εισαγγελίας πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Στέφανος Ζαρκαντζιάς.

Ο κ. Ζαρκαντζιάς παρήγγειλε στον εισαγγελέα ποινικής δίωξης τη διενέργεια επείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης, με βάση το άρθρο 285 του Ποινικού Κώδικα (Ν. 4619/2019) περί παραβίασης των μέτρων για να αποτραπεί η εισβολή ή η διάδοση μιας μεταδοτικής ασθένειας.

Οπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο κ. Τσιόδρας, 33 είναι τα κρούσματα σε ενοίκους του γηροκομείου και τρία σε προσωπικό και η διασπορά έγινε από εργαζόμενο της μονάδας. Οι περισσότεροι είναι ασυμπτωματικοί, ενώ όλοι όσοι παρουσίασαν συμπτώματα μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης. 

Ο οίκος ευγηρίας έχει μπει σε καραντίνα επτά ημερών.

(με πληροφορίες από ΑΠΕ)

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.