Header Ads

Υποψήφια υπάλληλος κέρδισε θέση εργασίας χάρη στην ειλικρίνειά της

Η αποστομωτική απάντηση μιας υποψήφιας κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης ήταν αρκετή για να την κάνει να πάρει τη θέση που είχε ονειρευτεί. Ένα πολύπειρο στέλεχος του HR περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο η ειλικρινής απάντηση της υποψήφιας για δουλειά την έκανε να εξασφαλίσει την πρόσληψη.

Η Τρέισι Γουίλκ έχει περάσει από το HR της Starbucks και της Coach και είναι σήμερα αντιπρόεδρος της Learning Experience, ενός franchise με εκπαιδευτικά βοηθήματα και προϊόντα για παιδιά προσχολικής ηλικίας.

Όπως εξηγεί, ενώ συνήθως οι περισσότεροι υποψήφιοι τείνουν να υπερτονίζουν στις συνεντεύξεις προσλήψεων τα προτερήματά τους, αυτή η υποψήφια ακολούθησε μια άλλη στρατηγική: την ασυνήθιστη ειλικρίνεια, κάτι που δούλεψε τελικά υπέρ της.

Η Γουίλκ δεν αποκάλυψε όνομα, είπε όμως πως η κοπέλα δεν είχε εμπειρία ούτε σε μεγάλη εταιρία ούτε και στον συγκεκριμένο κλάδο. «Ξέροντας ότι δεν έχω την εμπειρία σε αυτό τον κλάδο και αυτό το είδος της επιχείρησης και φέρνοντας όμως στο τραπέζι όλα τα προσόντα που έχω, ποιες πιστεύετε πως θα είναι οι προκλήσεις που θα κληθώ να αντιμετωπίσω στην εταιρία, αν πάρω τη θέση;», είπε η υποψήφια.

Η υπεύθυνη HR εντυπωσιάστηκε ενώ είπε χαρακτηριστικά: «Έδειξε έναν υψηλό βαθμό αδυναμίας λέγοντας πως υπάρχουν προσόντα που δεν έχει ερχόμενη στον οργανισμό μας». Την αδυναμία αυτή φαίνεται να εκτίμησε η διευθύντρια, καθώς της έδειξε πως έχει ένα γνήσιο ενδιαφέρον για τη συγκεκριμένη θέση: «Ήθελε πραγματικά να καταλάβει τι επρόκειτο να αντιμετωπίσει».

Η ευθύτητα της υποψήφιας «οδήγησε σε μια πραγματικά υπέροχη συζήτηση» που κατέληξε να της χαρίσει τη θέση.

(Με πληροφορίες από Business Insider)

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.