Header Ads

Εφερε ο κορονοϊός το τέλος της σαμπάνιας;

Η σαμπάνια, το εύγευστο αυτό ποτό που έχουμε όλοι συνδυάσει με τις επίσημες περιστάσεις της ζωής μας, καταγράφει σημαντικές απώλειες κι αυτό λόγω της πανδημίας. Ναι, ο κορονοϊός έχει επηρεάσει πολλές πτυχές της καθημερινής μας ζωής, όπως όμως όλα δείχνουν, έχει επιδράσει σημαντικά και τις πωλήσεις του αφρώδους οίνου, αφού οι δεξιώσεις, τα πάρτι και οι γάμοι έχουν πια αραιώσει σε μεγάλο βαθμό ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός.

Οι παραγωγοί στην ανατολική Γαλλία, έδρα της παγκόσμιας βιομηχανίας του ποτού, επισημαίνουν πως έχουν χάσει περίπου 1,7 δισεκατομμύρια ευρώ από πωλήσεις που δεν πραγματοποιήθηκαν αυτό το έτος, καθώς ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά το 1/3. Οι επαγγελματίες του κλάδου υπολογίζουν παράλληλα πως περίπου 100 εκατομμύρια φιάλες θα βρίσκονται στα κελάρια τους απούλητα ως το τέλος του έτους.

 

«Βιώνουμε μια κρίση που εκτιμούμε πως είναι χειρότερη ακόμα κι από την Μεγάλη Ύφεση του 1929», δήλωσε ο Θιμπό Λε Μαλούξ από την ένωση των επαγγελματιών, που εκπροσωπεί σχεδόν 16.000 οινοποιούς. Φυσικά, τα δεδομένα ανησυχούν περισσότερο τους μικρούς παραγωγούς, οι οποίοι είναι πιο ευάλωτοι.

Σημαντικοί παραγωγοί όπως η Vranken-Pommery προβλέπουν πως η κρίση θα μπορούσε να διαρκέσει για χρόνια. «Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η σαμπάνια κατάφερνε να επιβιώσει σε κάθε πόλεμο», τόνισε ο Πολ Φρανσουά Βράνκεν, ιδρυτής της εταιρείας. «Σε κάθε κρίση υπήρχε κάποια διέξοδος. Αυτή την ώρα, δεν υπάρχει προοπτική, εκτός αν βρεθεί άμεσα εμβόλιο», είπε.

 

Οι επικεφαλής της επιχείρησης είπαν ότι η στρατηγική μάρκετινγκ του ποτού πρέπει να αλλάξει ώστε να μην προορίζεται μόνο για δεξιώσεις και μεγάλα γεγονότα. «Ακόμα κι αν τα μπαρ και τα νυχτερινά κέντρα παραμείνουν κλειστά για πέντε χρόνια, δεν σκοπεύουμε να χάσουμε τους πελάτες μας. Θα σημειωθούν μεγάλες αλλαγές στην στρατηγική του μάρκετινγκ που θα είναι ικανή να αναδείξει το μεγαλείο του οίνου μας», συμπλήρωσε ο ιδρυτής.

Η εταιρεία Selosse, που μεταξύ άλλων παράγει σαμπάνιες χωρίς πρόσθετη ζάχαρη, ελπίζει ότι η πανδημία του κορονοϊού θα ενθαρρύνει τις σκέψεις για ένα διαφορετικό μάρκετινγκ και την αναδιάρθρωση της βιομηχανίας των πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Οι υπεύθυνοι της εταιρείας τόνισαν επίσης πως θα ήθελαν να δουν μια πιο συνεργατική πλευρά στην παραγωγή, όπως τα κοινόχρηστα πιεστήρια κρασιού για να καλύπτεται το κόστος για τους μικρότερους παραγωγούς.

 

(Με πληροφορίες από Associated Press)

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.