Header Ads

Ενα ακόμη βραβείο για το αεροδρόμιο της Αθήνας

Το 92ο -αν δεν κάνω λάθος- βραβείο, πρόσθεσε στη συλλογή του ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Για ακόμα μια φορά, στη μεγαλύτερη συνάντηση του κλάδου των αερομεταφορών «ROUTES World 2019» που πραγματοποιήθηκε στην Αδελαΐδα, το αεροδρόμιο της Αθήνας διακρίθηκε, κατακτώντας με τις ψήφους των αεροπορικών εταιρειών το «Τιμητικό Βραβείο» (Highly Commended) στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των 20-50 εκ. επιβατών, όπου το αεροδρόμιο του Μπρισμπέιν απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Οι αεροπορικές εταιρείες - κριτές εστίασαν στην εντυπωσιακή ανάπτυξη (+11%) της επιβατικής κίνησης το 2018, με περισσότερους από 24,1 εκ. επιβάτες, αλλά και στην ανάπτυξη που συνεχίζεται κατά το πρώτο 8μηνο του 2019. Τη χρονιά που πέρασε ο κόμβος της Αθήνας προσέλκυσε 62 νέα δρομολόγια και καλωσόρισε 4 νέες αεροπορικές εταιρείες. Επίσης, βάσεις στην Αθήνα δημιούργησαν η Volotea και η Ellinair, ενώ η Ryanair ξεκίνησε 21 συνδέσεις και η AEGEAN 15 νέα δρομολόγια. Επιπλέον, 13 εταιρείες αύξησαν τη δραστηριότητά τους σε 34 δρομολόγια. Ξεχωριστό έπαινο απέσπασε το βραβευμένο «Σχήμα Κινήτρων» του ΔΑΑ, το οποίο συμπεριλαμβάνει 13 διαφορετικές κατηγορίες και όπως τονίσθηκε «καλύπτει κάθε πιθανή αναπτυξιακή προσπάθεια από εταιρείες βάσης, χαμηλού κόστους, ή παραδοσιακές».

Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών είναι το πιο πολυβραβευμένο αεροδρόμιο παγκοσμίως στην ιστορία του θεσμού, με 18 συνολικά κορυφαίες διακρίσεις Routes τα τελευταία δώδεκα χρόνια.

«Η νέα καμπάνιά μας, με τίτλο «AuTHENtic Smiles» εστιάζει στη συνεχή προσπάθειά μας για την προώθηση της πόλης μας και εκφράζει με ευρηματικό τρόπο την προσπάθειά μας για το σχεδιασμό καινοτόμων και πρωτοποριακών προγραμμάτων για την ενίσχυση των αεροπορικών εταιρειών που επιχειρούν ήδη στην αγορά μας, αλλά και για την προσέλκυση νέων. Πιστεύουμε πως, με αυτή την προσέγγιση, υποστηρίζουμε αποτελεσματικά και με συνέπεια τα αναπτυξιακά σχέδια και τη δραστηριότητα των αεροπορικών εταιρειών στην αγορά μας και συμβάλλουμε στην προώθηση της Αθήνας ως ενός από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς διεθνώς,» ανέφερε η διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, Ιωάννα Παπαδοπούλου.

Δημήτρης Μπαλής
Από το Blogger.