Header Ads


ΓΛΙΤΩΣΤΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100€ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!

Συγκρίνετε τις τιμές ΟΛΩΝ των παρόχων ρεύματος και βρείτε το καλύτερο!
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

Κωνσταντίνος Ζέρβας: Κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ στην πλατεία Αριστοτέλους

Eurokinissi

Την πραγματοποίηση αρχιτεκτονικού διαγωνισμού για την ολική μεταμόρφωση της πλατείας Αριστοτέλους, με μετατροπή της σε «μία από τις ομορφότερες πλατείες παγκοσμίως», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, με παράλληλη κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ, προαναγγέλλει ο νέος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας.

Εν όψει της επίσημης ανάληψη των καθηκόντων του, και μιλώντας στη free press εφημερίδα «Citymag Thessaloniki», ο κ. Ζέρβας σημειώνει όσον αφορά την πλατεία Αριστοτέλους: «Υπάρχει κάποιος ικανοποιημένος από τη σημερινή της εικόνα; Είναι αποδεκτό και ανεκτό να βλέπουμε σήμερα μιαν Αριστοτέλους βρώμικη, ακαλαίσθητη, χώρο παραεμπορίου και παραβατικότητας; Από τους φοίνικες που κάηκαν στον παγετό τού Ιανουαρίου τού 2017 (και ουδέποτε αντικαταστάθηκαν) μέχρι το ρολόι τής Αριστοτέλους, που δεν λειτουργεί και δείχνει τη σωστή ώρα μόνο δύο φορές την ημέρα, ή το δάπεδο της πλατείας, που είναι από άσφαλτο. Ό,τι χειρότερο, δηλαδή, για παιδιά, θαμώνες και επισκέπτες. Η ‘βιτρίνα’ τής Θεσσαλονίκης, το καμάρι τού Εμπράρ, έχει καταντήσει ένας άμορφος και αντιαισθητικός χώρος. Αυτή δεν είναι εικόνα σοβαρής ευρωπαϊκής πόλης. Θα τρέξω. Θα βρω τους πόρους, τον τρόπο, αλλά σας υπόσχομαι ότι θα αλλάξει. Μεγάλα αρχιτεκτονικά γραφεία θα σχεδιάσουν μία από τις ομορφότερες πλατείες παγκοσμίως. Με σύγχρονη αισθητική, λειτουργικότητα και με την κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ».

Ο κ. Ζέρβας ασκεί κριτική στον απερχόμενο δήμαρχο, Γιάννη Μπουτάρη, λέγοντας πως «η απερχόμενη διοίκηση επέλεξε να δαπανήσει τη δωρεά τού Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων σε αναπλάσεις μικρών δρόμων και σε πασαλάκια, που δεν αφήνουν ουσιαστικό αποτύπωμα, δεν την κάνουν ελκυστική».

Ερωτώμενος για το πώς η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να μετατρέψει τη γιορτή των Χριστουγέννων σε μοχλό προσέλκυσης επισκεπτών και εσόδων στην πόλη, ο κ. Ζέρβας είπε τα εξής: «εμείς θα φροντίσουμε –και ήδη το κάνουμε– να ενεργήσουμε γρήγορα, με σαφή κατεύθυνση και καλή προετοιμασία. Δεν θα περιμένουμε να μπει Νοέμβριος, δεν αμφιταλαντευόμαστε, δεν έχουμε οποιονδήποτε ενδοιασμό. Θέλουμε η Θεσσαλονίκη να γιορτάσει τα Χριστούγεννα με μια γιορτή αντάξια του μεγέθους και της βαρύτητάς της. Θέλουμε να επαναφέρουμε το εορταστικό κλίμα στην πόλη – κι αυτό που μπορώ να σας πω είναι πως σίγουρα θα έχουμε δέντρο στην πλατεία Αριστοτέλους. Μια καλά οργανωμένη, κλασική γιορτή Χριστουγέννων, με ανάλογο στολισμό, κοντά στα ελληνικά και ευρωπαϊκά έθιμα, είναι νομίζω ό,τι καλύτερο για την πόλη, για το εμπορικό κέντρο και για τη διάθεση και την ψυχολογία κατοίκων και δημοτών. Φτάνουν οι πειραματισμοί και οι αστοχίες».

 Όσον αφορά στην επίσκεψη Μητσοτάκη στις 7 Σεπτεμβρίου, είπε πως «με τον πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, μας συνδέει προσωπική και πολιτική φιλία. Είχα την ευκαιρία να τον συναντήσω λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές και να τον ενημερώσω για τα θέματα της πόλης. Τότε συνομιλήσαμε για μια σειρά ζητημάτων που αφορούν τις υποδομές τής Θεσσαλονίκης και γενικότερα την προοπτική της. Είχα επιμείνει στο ζήτημα του ΟΑΣΘ και του μετρό, ως δύο από τα φλέγοντα ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινότητα του πολίτη και ‘φρενάρουν’ την όποια δυνατότητα ανάπτυξης και ανάταξης. Στα εγκαίνια της ΔΕΘ θα έχω την ευκαιρία να αναπτύξω ενώπιον του πρωθυπουργού μια συνολική προσέγγιση για το μέλλον τής πόλης και την αξιοποίηση των πραγματικά μεγάλων δυνατοτήτων της. Η Θεσσαλονίκη μπορεί να παίξει έναν καθοριστικό ρόλο στα Βαλκάνια και στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αλλά και να συνδράμει στην αλλαγή τού ελληνικού παραγωγικού προτύπου».

Αναφερόμενος στην πεζοδρόμηση της οδού Αγίας Σοφίας, είπε πως «το να θέλεις να διώξεις το αυτοκίνητο είναι ένας ευγενής στόχος. Χωρίς ολιστική προσέγγιση, ωστόσο, το μόνο που καταφέρνεις είναι να δημιουργείς ακόμη μεγαλύτερα προβλήματα. Πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της στάθμευσης, της κυκλοφορίας, της μαζικής μετακίνησης; Άρα, έχουμε να κάνουμε με ένα έργο που δεν λαμβάνει υπόψη κυκλοφοριακές επιπτώσεις, που συνιστά αποσπασματική παρέμβαση, που γίνεται δέκα ημέρες πριν από την αποχώρηση της παρούσας διοίκησης και δεσμεύει την επόμενη (ενώ ρητά το απορρίπτει). Που υλοποιείται σε μια περίοδο κατά την οποία οι οχλήσεις στο κέντρο είναι αυξημένες, χωρίς η πόλη να διαθέτει έστω και ένα αξιόπιστο συγκοινωνιακό μέσο. Και που, τέλος, γίνεται με δάνειους πόρους».

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.