
Από τη ερχόμενη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου, η είσοδος στη χώρα για όσους έχουν ενεργό ευρωπαϊκό πιστοποιητικό θα γίνεται χωρίς υποχρεωτικό τεστ δήλωσε στην ΕΡΤ ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.
Υπενθυμίζεται ότι από τις 19/12 για την είσοδο στην Ελλάδα ήταν απαραίτητη η διενέργεια PCR (μοριακού) τεστ ανίχνευσης κορονοϊού 72 ωρών ή rapid test 24 ωρών, με στόχο τον περιορισμό εξάπλωσης της παραλλαγής Ομικρον του κορονοϊού.
(με πληροφορίες από ΕΡΤ)