Header Ads

Εισοδος στη χώρα χωρίς τεστ για τους κατόχους ευρωπαϊκού πιστοποιητικού

Από τη ερχόμενη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου, η είσοδος στη χώρα για όσους έχουν ενεργό ευρωπαϊκό πιστοποιητικό θα γίνεται χωρίς υποχρεωτικό τεστ δήλωσε στην ΕΡΤ ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης.

Υπενθυμίζεται ότι από τις 19/12 για την είσοδο στην Ελλάδα ήταν απαραίτητη η διενέργεια PCR (μοριακού) τεστ ανίχνευσης κορονοϊού 72 ωρών ή rapid test 24 ωρών, με στόχο τον περιορισμό εξάπλωσης της παραλλαγής Ομικρον του κορονοϊού.

(με πληροφορίες από ΕΡΤ)

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.