Κι άλλη σαρανταοκτάωρη απεργία στην ΕΡΤ
Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΜ-Θ κήρυξε 48ωρη απεργία στην ΕΡΤ3 και τους περιφερειακούς σταθμούς της ΕΡΑ στη Μακεδονία-Θράκη διαμαρτυρόμενο για την ενέργεια της ΕΡΤ ΑΕ να μην καταβάλει στους δημοσιογράφους οφειλόμενα για εργασία σε Κυριακές και αργίες, όπως και υπερωρίες, από τον περασμένο Νοέμβριο.Η απεργιακή κινητοποίηση αρχίζει στις 6 π.μ. του Σαββάτου 9 Μαρτίου και λήγει στις 6 π.μ. της Δευτέρας 11 Μαρτίου 2013.






