Header Ads

Δ. Μακεδονία: Σύσκεψη ΣΟΠΠ ενόψει επικίνδυνων καιρικών φαινομένων

Να βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση κάθε έκτακτης ανάγκης, λόγω της κακοκαιρίας, ζήτησε από τους εμπλεκόμενους φορείς ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας  Γιώργος Κασαπίδης.

Χθες 10/1/2022, παρουσία του Περιφερειάρχη, πραγματοποιήθηκαν συσκέψεις των Συντονιστικών Οργάνων Πολιτικής Προστασίας, στις έδρες των Περιφερειακών Ενοτήτων, για τον βέλτιστο συντονισμό όλων των συναρμόδιων φορέων, οι οποίοι δήλωσαν ότι βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα.  Επίσης με έγγραφο προς τον Αντιπεριφερειάρχη Πολιτικής Προστασίας, Επιπτώσεων Κλιματικής Αλλαγής, Περιβάλλοντος και Υποδομών, τους Χωρικούς Αντιπεριφερειάρχες αλλά και τους Δημάρχους της Περιφέρειας, επισημαίνεται η ανάγκη να βρίσκονται σε κατάσταση ετοιμότητας όλες οι αρμόδιες υπηρεσίες και τα μηχανήματα έργου που εμπλέκονται σε έργα και δράσεις για την αντιμετώπιση των κινδύνων από επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα. Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, ο Περιφερειάρχης κάλεσε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να ακολουθούν πιστά τις οδηγίες της Πολιτικής Προστασίας.

www.ertnews.gr

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.