Header Ads

Πτολεμαΐδα: Εξιτήριο για τρεις από την κλινική covid-19

Πτολεμαΐδα: Εξιτήριο για τρεις από την κλινική covid-19

Εξιτήριο πήραν σήμερα από το Μποδοσάκειο Νοσοκομείο Πτολεμαΐδας τρεις ασθενείς επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού που νοσηλεύονταν στην κλινική covid- 19. Κατά πληροφορίες η ηλικία των τριών θεραπευμένων πλέον ατόμων είναι μεταξύ 50- 60 ετών.

ΕΡΤ ΚΟΖΑΝΗΣ- ΣΥΝΤΑΞΗ: Μαίρη Κεσκιλίδου

www.ert.gr

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.