Τα εγκαίνια του γραφείου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Κοζάνης «Σταγόνα Ελπίδας» θα γίνουν σήμερα, Τρίτη, στις 7.30 το απόγευμα.
Τα γραφεία βρίσκονται στο κτίριο του ΟΣΕ Κοζάνης. Παράλληλα, σήμερα, από τις 3 το μεσημέρι μέχρι τις 8 το βράδυ θα πραγματοποιείται εθελοντική αιμοδοσία.
www.ert.gr
Η συνέχεια εδώ