«Ποιος είναι το Αφεντικό;»: H αλυσίδα που στηρίζει πρώτη την πρωτοβουλία των ελληνικών προϊόντων
Στην τελική του φάση, μπαίνει στη χώρα μας το εγχείρημα «Ποιος είναι το Αφεντικό;», δίνοντας στους καταναλωτές την δυνατότητα να ορίζουν οι ίδιοι την τιμή και τις προδιαγραφές παραγωγής των προϊόντων που θέλουν να έχουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Η αρχή, όπως επέλεξαν οι ίδιοι οι καταναλωτές, γίνεται με το γάλα, ενώ θα ακολουθήσουν δεκάδες προϊόντα όπως το ελαιόλαδο, η φέτα, το αλεύρι, το μέλι, χυμοί κτλ.
Σκοπός αυτής της πρωτοβουλίας είναι οι καταναλωτές να αποφασίζουν για τις προδιαγραφές παραγωγής, την ποιότητα και την τιμή των προϊόντων, έχοντας πλήρη γνώση για το πού πηγαίνουν τα χρήματά τους, στηρίζοντας ταυτόχρονα τους παραγωγούς της χώρας μας ώστε να μπορούν να επιβιώνουν από το επάγγελμά τους.
Στην διαδικτυακή πλατφόρμα www.
Το πρώτο ερωτηματολόγιο για το γάλα κλείνει και το προϊόν αναμένεται σύντομα στα ράφια των σούπερ μάρκετ ΑΒ.
Το ερωτηματολόγιο για το φρέσκο αγελαδινό γάλα ψηφίζεται από τους καταναλωτές, ενώ η καταληκτική ημερομηνία είναι στις 16 Φεβρουαρίου. Αμέσως μετά, το προϊόν θα παραχθεί από τους παραγωγούς, σύμφωνα με τις προδιαγραφές, και θα τοποθετηθεί στα ράφια όλων των καταστημάτων της ΑΒ Βασιλόπουλος.