Μεγάλο πακέτο μετοχών της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ άλλαξε χέρια στο Χρηματιστήριο - Το 5,05%

Τουλάχιστον οκτώ πακέτα πέρασαν στην τιμή των 19 ευρώ ανά μετοχή, υποδηλώνοντας σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον.
Κινητικότητα καταγράφηκε σήμερα στο ταμπλό του Χρηματιστηρίου Αθηνών για τη μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, καθώς διακινήθηκαν πακέτα μετοχών που αντιστοιχούν σωρευτικά στο 5,05% του μετοχικού της κεφαλαίου, μέσω πολλαπλών συναλλαγών συνολικής αξίας 100 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, τουλάχιστον οκτώ πακέτα πέρασαν στην τιμή των 19 ευρώ ανά μετοχή, υποδηλώνοντας σημαντικό επενδυτικό ενδιαφέρον. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης καταγράφηκαν δύο ακόμη πακέτα μικρότερης αξίας, τα οποία άλλαξαν χέρια σε διαφορετικό τίμημα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς, οι συναλλαγές αφορούν σε ξένους θεσμικούς επενδυτές.
Η αυξημένη κινητικότητα έρχεται μόλις μία ημέρα μετά τη δημοσίευση ισχυρών οικονομικών αποτελεσμάτων για το πρώτο τρίμηνο του 2025 από την εισηγμένη. Ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ανακοίνωσε άλμα εσόδων κατά 49%, στα 989,4 εκατ. ευρώ, και αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας (adj. EBITDA) κατά 55,1%, στα 135,5 εκατ. ευρώ. Σχεδόν όλοι οι τομείς δραστηριότητας παρουσίασαν άνοδο, με τις παραχωρήσεις να καταγράφουν εντυπωσιακές επιδόσεις – αύξηση 94% στα έσοδα και 96% στο adj. EBITDA.
Στον τομέα των κατασκευών, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16,7% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 41,3%, ενώ στον ενεργειακό τομέα –παρά τις δυσμενείς συνθήκες και τις διακυμάνσεις των τιμών– η κερδοφορία ενισχύθηκε κατά 10%. Η σταθερή απόδοση των παραχωρήσεων προσδίδει ανθεκτικότητα στα συνολικά αποτελέσματα του Ομίλου, με προοπτικές περαιτέρω ενίσχυσης μόλις τεθούν σε λειτουργία νέα έργα, όπως η Εγνατία Οδός και το αεροδρόμιο Καστελίου.
Τα καθαρά κέρδη μετόχων, χωρίς την επίδραση έκτακτων στοιχείων, διαμορφώθηκαν σε 26 εκατ. ευρώ, ενώ τα ελεύθερα ταμειακά διαθέσιμα ανήλθαν σε 1,48 δισ. ευρώ, με τα 800 εκατ. να αφορούν τη μητρική εταιρεία. Ο ανεκτέλεστος κατασκευαστικός όγκος ξεπερνά τα 6,7 δισ. ευρώ, εκ των οποίων πάνω από το 50% αφορά έργα ιδίων επενδύσεων.
Η Αττική Οδός αποτέλεσε βασικό μοχλό κερδοφορίας, με 41,5 εκατ. ευρώ adj. EBITDA μόνο στο πρώτο τρίμηνο. Παράλληλα, η αύξηση της κυκλοφορίας στους αυτοκινητοδρόμους της εταιρείας –ειδικά στην Αττική και τη Νέα Οδό– στήριξε τις επιδόσεις των παραχωρήσεων.
Η διοίκηση του Ομίλου εκτιμά ότι οι θετικές επιδόσεις θα έχουν συνέχεια, με σημαντικές ταμειακές διανομές να προγραμματίζονται για εντός του έτους, μεταξύ των οποίων και περίπου 60 εκατ. ευρώ από την Αττική Οδό.