Header Ads

Lyst: Η λίστα με τους 20 πιο «ποθητούς» οίκους μόδας έχει πολλές εκπλήξεις

MET Gala - Η Κιμ Καρντάσιαν με δημιουργία Balenciaga

Η τελευταία μέτρηση του Lyst για το τρίτο τρίμηνο του 2021, έδειξε ότι οι επιδείξεις μόδας και οι εκδηλώσεις με αστέρες και δημόσια πρόσωπα, όπως το Met Gala, τα Emmys και τα VMAs, είχαν μεγάλο αντίκτυπο στα αποτελέσματα αναζήτησης της πλατφόρμας.

Ο οίκος Balenciaga ανέβηκε πέντε θέσεις, κλέβοντας την πρωτιά από τον Gucci στην κορυφή των πιο δημοφιλών εμπορικών οίκων μόδας κατά το τρίτο τρίμηνο του 2021. Οι αναζητήσεις του οίκου κατά την περίοδο αυτή αυξήθηκαν κατά 505%, χάρη στην επιστροφή του στην υψηλή ραπτική, τη συνεργασία του με το Fortnite, τη συνεργασία με τον Κάνιε Γουεστ στο άλμπουμ «Donda», καθώς και τη μαζική παρουσία του στο κόκκινο χαλί του Met Gala.

Η λίστα του Lyst με τα πιο δημοφιλή επώνυμα brands για το το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Η απρόσμενη συνεργασία των οίκων Versace και Fendi στο «Fendace» κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου βοήθησε και τις δύο να ανέβουν δύο θέσεις στην κατάταξη, καταλαμβάνοντας την όγδοη και την ένατη θέση, αντίστοιχα.

Οι θερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες, το Euro 2020 και το US Open τόνισαν την παρουσία εταιρειών αθλητικών ενδυμάτων στην κατάταξη. Η Nike κατέβηκε στην έκτη θέση, μεταξύ των Louis Vuitton και Bottega Veneta στην κατάταξη. Ένα ζευγάρι αθλητικά παπούτσια Nike που φορούσε η νικήτρια του US Open Εμμα Ραντουκάνου ήταν το τέταρτο πιο hot γυναικείο προϊόν. Οι αναζητήσεις για παπούτσια τένις της Nike αυξήθηκαν κατά 86 τοις εκατό μετά την κατάκτηση του τίτλου από την αθλήτρια. 

Η λίστα του Lyst με τα πιο δημοφιλή επώνυμα brands για το το τρίτο τρίμηνο του 2021.

Το πιο «καυτό» γυναικείο προϊόν στο τρίμηνο ήταν η τσάντα raffia της Prada, μια τσάντα που ο οίκος χάρισε σε πολλούς «influencers» το καλοκαίρι. Δεύτερο ήρθε ένα ζευγάρι σατέν πλατφόρμες Medusa Aevitas της Versace, παπούτσια που φορέθηκαν από τις Αριάνα Γκράντε, Μπιγιονσέ και Ντούα Λίπα.

Για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, τα παπούτσια Yeezys ήταν το πιο hot ανδρικό προϊόν. Τα Yeezy κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά το περασμένο καλοκαίρι, αλλά οι αναζητήσεις αυξήθηκαν κατά 411 % το τρίτο τρίμηνο φέτος. Η αύξηση οφείλεται στην κυκλοφορία δύο νέων χρωμάτων, καθώς και στη συνεχιζόμενη αύξηση της ζήτησης για υποδήματα από καουτσούκ και ρητίνη. Ακολούθησαν τα γυαλιά ηλίου Oakley, τα πάνινα παπούτσια Prada Cloudbust Thunder και η τσάντα Telfar.

Πηγή: WWD

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.