Header Ads

Εργαζόμενοι ΔΕΥΑΕ: Δράσεις με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού

Το Σωματείο εργαζομένων της ΔΕΥΑ Εορδαίας στο πλαίσιο των δράσεων που έχει αναλάβει να πραγματοποιεί τα τελευταία χρόνια με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού (22 Μαρτίου)αποφάσισε:

Την προβολή και προώθηση τηλεοπτικού διαφημιστικού σποτ της καμπάνιας «ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ», δημιουργίας της ελληνικής πρωτοβουλίας πολιτών που αντιτίθενται στην ιδιωτικοποίηση των επιχειρήσεων των υδάτινων πόρων και της διανομής τους, Savegreekwater.
Η καμπάνια «ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ» έχει στόχο την ενημέρωση για την προστασία του συλλογικού αγαθού του νερού από την ιδιωτικοποίηση.
Η προβολή και προώθηση του τηλεοπτικού σποτ της καμπάνιας πραγματοποιείται με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Νερού (22 Μαρτίου) που συμπίπτει με την παρουσίαση των σχεδόν 2 εκατομμυρίων υπογραφών για την πρώτη ιστορικά επιτυχημένη Πρωτοβουλία Ευρωπαίων Πολιτών right2water, με την οποία, οι πολίτες ζητούν από την Κομισιόν να νομοθετήσει το δικαίωμα για πρόσβαση σε νερό και υγιεινή που υιοθετήθηκε στον ΟΗΕ το 2010 και να προστατεύσει τον πόρο από την εμπορευματοποίηση. Στην συλλογή αυτών των υπογραφών βασίστηκε η περσινή εκδήλωση προβολή του βραβευμένου ντοκιμαντέρ: «ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΖΩΗ» του Δημοσιογράφου Γιώργου Αυγερόπουλου.
Στόχος των δράσεων του Σωματείου Εργαζομένων της Δ.Ε.Υ.Α.Ε. είναι να γνωρίσουμε όλοι τους κινδύνους της ιδιωτικοποίησης εγκαίρως και να δράσουμε ώστε να μην τους βιώσουμε και στην χώρα μας.
«ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ» ΔΕΙΤΕ - ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΕΙΤΕ
ΥΠΟΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ ΣΑΣ…
ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
Savegreekwater.org
Με τιμή ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΔΕΥΑΕ
Από το Blogger.