Header Ads

Από το 1555 στο 1566 και το my1521: Τρεις τετραψήφιοι αριθμοί αλλάζουν την καθημερινότητα

Από το 1555 στο 1566 και το my1521: Τρεις τετραψήφιοι αριθμοί αλλάζουν την καθημερινότητα

Η Choose Ad είναι μέλος της κοινοπραξίας που ανελαβε την υλοποίηση των μεγάλων έργων 1555, 1566 και my1521.

Τρία μεγάλα έργα που αλλάζουν ριζικά τον τρόπο επικοινωνίας με το Δημόσιο έχουν υλοποιηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα: το 1555, το 1566 και το my1521.

H Choose Ad είναι μέλος της κοινοπραξίας που ανελαβε την υλοποίηση των μεγάλων έργων 1555, 1566 και my1521, και έχει «στρατηγικό ρόλο στον μετασχηματισμό της σχέσης πολίτη κράτους χάρη στην τεχνογνωσία και την πολυετή εμπειρία της σε έργα ψηφιακής επικοινωνίας».

Τα έργα παραδίδονται εντός χρονοδιαγράμματος και φιλοδοξούν να αλλάξουν την καθημερινότητα των πολιτών, καθώς πλέον το κοινό θα μπορεί να εξυπηρετείται αποτελεσματικά για κάποιες από τις πιο περίπλοκες υπηρεσίες και να βρει άκρη, π.χ. συντάξεις – σύνταξη χηρείας.

1555 – Υπουργείο Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης

1555_1_1_90ec9.jpg

Πλέον, αντί να ψάχνεις ποιον αριθμό να καλέσεις, έχεις έναν αριθμό: το 1555. Από το 2021 μέχρι σήμερα, εξυπηρετούνται κάθε μέρα πολίτες για 10 διαφορετικούς φορείς, όπως ο e-ΕΦΚΑ, ο ΟΠΕΚΑ, η ΔΥΠΑ, η Επιθεώρηση Εργασίας, το Υπουργείο Εργασίας.

Τα στοιχεία που δίνει η εταιρία είναι αποκαλυπτικά:

  • 12,8 εκατομμύρια κλήσεις έχουν απαντηθεί μέχρι τον Αύγουστο του 2025.
  • Έχουν κατατεθεί πάνω από 93.000 ψηφιακά αιτήματα- εκ των οποίων τα 25.000 απαντημένα το 2025 με συνεχή αύξηση στον αριθμό των αιτημάτων ανά μήνα.
  • Ο μέσος χρόνος αναμονής είναι μόλις 17 δευτερόλεπτα, απόδειξη ότι η υπηρεσία λειτουργεί μεθοδικά, οργανωμένα και με καλά προετοιμασμένο προσωπικό.
  • Περισσότεροι από 400 εργαζόμενοι, οι 350 στην «πρώτη γραμμή» εξυπηρέτησης, βρίσκονται εκεί για σένα.
  • Από την 1η Σεπτεμβρίου, οι πολίτες με πρόβλημα ακοής, μπορούν να εξυπηρετηθούν μέσω βιντεοκλήσης στην ελληνική νοηματική γλώσσα.

Σκέψου το απλά: χρειάζεσαι πληροφορίες για μια σύνταξη χηρείας. Παλιότερα, έπαιρνες τηλέφωνο σε διαφορετικές υπηρεσίες, συχνά χωρίς αποτέλεσμα. Τώρα, βρίσκεις λύση γρήγορα, αξιόπιστα και ανθρώπινα.

1566 – Υπουργείο Υγείας

1566_1_1_2f043.jpg

Αν θέλεις να κλείσεις ραντεβού στην Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας ή να ενημερωθείς για εφημερίες, δεν χρειάζεται πια να χαθείς σε πάνω από 100 διαφορετικά τηλεφωνικά κέντρα. Με τον ενιαίο αριθμό 1566, που λειτουργεί από τις 15 Ιουλίου, βρίσκεις τα πάντα με ένα τηλεφώνημα.

Μόλις στον 1,5 μήνα λειτουργίας του:

  • Έχουν απαντηθεί 70.000 κλήσεις.
  • Η απαντησιμότητα φτάνει το 99%.
  • Ο μέσος χρόνος απάντησης είναι μόλις 11 δευτερόλεπτα.
  • Έχουν κλειστεί πάνω από 40.000 ραντεβού.

Το σημαντικότερο; Η κάθε υπόθεσή σου παρακολουθείται μέχρι το τέλος. Έτσι, ξέρεις ότι δεν θα «χαθεί» στη διαδρομή.

my1521 – ΑΑΔΕ

Όταν πρόκειται για φορολογικά θέματα, συνήθως τα πράγματα μπερδεύονται. Με το my1521, όλες οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης της ΑΑΔΕ συγκεντρώνονται σε ένα σημείο. Είτε είσαι πολίτης, είτε επιχείρηση, είτε υπάλληλος, έχεις πλέον ένα σύγχρονο περιβάλλον εξυπηρέτησης με τηλέφωνο, βίντεο ή e-mail.

Η υποστήριξη γίνεται σε τρία επίπεδα:

  • Εκπρόσωποι εξυπηρέτησης για απλές ερωτήσεις.
  • Εξειδικευμένοι εκπρόσωποι για πιο σύνθετα θέματα.
  • Υπηρεσίες υψηλής εξειδίκευσης, για περιπτώσεις που απαιτούν θεσμική απόφαση ή διοικητική πράξη.

Για παράδειγμα, αν θέλεις μια απλή διευκρίνιση για τη χρήση μιας ηλεκτρονικής υπηρεσίας, παίρνεις άμεσα καθοδήγηση. Αν όμως έχεις πιο σύνθετο ζήτημα που χρειάζεται έλεγχο, μιλάς με τους κατάλληλους ειδικούς. Και αν τελικά απαιτείται διοικητική πράξη, το θέμα σου περνά στο τρίτο επίπεδο.

#1555 #1566 #MY1521
Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.