Rihanna: Πολύ κοντά σε συνεργασία με τον όμιλο LVMH για δική της συλλογή ρούχων

«Είναι η Rihanna η “Coco Chanel” του 21ου αιώνα;». Τουλάχιστον έτσι τη χαρακτηρίζουν οι New York Times, σε πρόσφατο δημοσίευμα που αναφέρεται στη νέα επαγγελματική κίνηση της δημοφιλούς τραγουδίστριας.
Φήμες θέλουν τη Rihanna να ετοιμάζεται για το επόμενο βήμα στην ενασχόλησή της με τη μόδα και αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της συνεργασίας της με τον όμιλο ειδών πολυτελείας, LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton). Κι ενώ ούτε ο οίκος, ούτε η τραγουδίστρια δεν σχολίασαν την είδηση, η Rihanna φωτογραφήθηκε πρόσφατα στους δρόμους, φορώντας ένα μυστηριώδες ζευγάρι γυαλιών ηλίου της συλλογής της, Fenty και άλλων αξεσουάρ αξίας 100 εκατομμυρίων δολαρίων, υπονοώντας του τι επρόκειτο να ακολουθήσει.
Σύμφωνα με πολλές πηγές, ο LVMH και η Rihanna βρίσκονται σε μυστικές συζητήσεις για να ιδρύσουν έναν οίκο ειδών πολυτελείας στο όνομά της. Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας παραμένουν ασαφείς, πρόκειται για ένα σημείο καμπής στη μόδα αλλά και τη φήμη.
Η τραγουδίστρια έχει δείξει το ενδιαφέρον της για μια καριέρα στο χώρο της μόδας, καθώς και τις ενδιαφέρουσες αλλά και εκκεντρικές επιλογές της. Κατά καιρούς σε καθημερινές εμφανίσεις αλλά και δημόσιες, όπως οι απονομές βραβείων, την έχουμε δει με ρούχα και αξεσουάρ επώνυμων σχεδιαστών. Και πάντα υποστηρίζει την εμφάνιση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, κερδίζοντας το ενδιαφέρον των παπαράτσι και ειδικών μόδας. Άλλωστε, ποιος μπορεί να ξεχάσει την εμφάνισή της στο Met Ball το 2018 και το ασημένιο φόρεμα Malson Marglela με το...«παπικό» καπέλο.
Η νέα της κολεξιόν, αν κλείσει η συμφωνία με τον LVMH, θα περιλαμβάνει καθημερινά ρούχα, δερμάτινα αξεσουάρ και θα μπορούσε να κυκλοφορήσει παράλληλα με το ένατο άλμπουμ της, το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο κάποια στιγμή μέχρι το τέλος του χρόνου.
Ένα χρόνο μετά την ίδρυσή της, η συλλογή Fenty Beauty by Rihanna, αποτελεί μια διαδικτυακή καινοτομία και «πρωταθλητή» στη διαφορετικότητα. Ο λογαριασμός της Fenty Beauty στο Instagram έχει 6.3 εκατομμύρια ακόλουθους, 490.000 συνδρομητές στο Youtube και 372.000 ακόλουθους στο Τουίτερ και παρουσιάζει καλλυντικά για γυναίκες όλων των δερματότυπων και μεγεθών.
Πηγή: WWD