Header Ads

Ο επικεφαλής του Tinder βλέπει δραματικές αλλαγές στα ραντεβού και το φλερτ λόγω του κορονοϊού

Ο κορονοϊός έχει αλλάξει τη ζωή μας σε πολλές εκφάνσεις της. Στον τρόπο που δουλεύουμε, στον τρόπο που εκφραζόμαστε, στον τρόπο που τρώμε. Αναπόφευκτα, έχει αλλάξει και τον τρόπο που φλερτάρουμε ή βγαίνουμε ραντεβού.

Για τον επικεφαλής του Tinder, Έλι Σέιντμαν, ο τρόπος που έχει αλλάξει τον τρόπο που συνδεόμαστε ερωτικά με έναν άλλο άνθρωπο, είναι «δραματικός».

Αφενός, όπως λέει στο BBC News, αυξήθηκε η επισκεψιμότητα στις πλατφόρμες γνωριμιών, όπως είναι το Tinder.

Μόνο την Κυριακή 29 Μαρτίου, οι χρήστες του Tinder έκαναν 3 δισεκατομμύρια swipes παγκοσμίως, νούμερο ρεκόρ για την πλατφόρμα. Στη Μεγάλη Βρετανία, οι καθημερινές συνομιλίες αυξήθηκαν κατά 12% από τα μέσα Φεβρουαρίου έως τα τέλη Μαρτίου.

Ωστόσο, ο οικονομικός αντίκτυπος της καραντίνας σημαίνει ότι οι άνθρωποι έχουν λιγότερα χρήματα για να ξοδέψουν. Και αυτό δεν είναι καλό νέο για το Tinder, που μπορεί να είναι \δωρεάν, αλλά βασίζεται σε premium συνδρομές για τα έσοδά της.

«Ανησυχώ πολύ για το τι συμβαίνει οικονομικά για την κοινωνία μας και τον αντίκτυπο που θα έχει σε τόσα πολλά μέλη μας», λέει ο Σέιντμαν.

Η εφαρμογή του Tinder έχει κατέβει περισσότερες από 340 εκατομμύρια φορές από την ημέρα που κυκλοφόρησε, το 2012. Ωστόσο, η συντριπτική πλειονότητα των εσόδων προέρχεται από μόλις 6 εκατομμύρια συνδρομητές που πληρώνουν για την υπηρεσία gold.  

Εικονικά ραντεβού

Το άλλο ζήτημα που θα δείξει πως θα εξελιχθεί με την πάροδο του χρόνου είναι αν η δημοτικότητα των εικονικών ραντεβού, μέσω βιντεοκλήσης. Ήρθε εδώ για να μείνει τώρα που η φυσική παρουσία και οι επαφές με ξένους είναι πιο δύσκολες;

Πλατφόρμες όπως το eHarmony, το OKCupid και το Match έχουν αναφέρει μεγάλη αύξηση στα ραντεβού μέσω βιντεοκλήσης.

Ανάλογη εφαρμογή ετοιμάζει και το Tinder, που θα λανσαριστεί μέσα στον Ιούνιο.

Για τον Σέιντμαν, οι αλλαγές στον τρόπο που γίνονται πλέον οι γνωριμίες, που έφερε αναγκαστικά η καραντίνα την εποχή το κορονοϊού, απλά επιτάχυνε μια αλλαγή που η εταιρεία είχε ήδη παρατηρήσει να συμβαίνει σε κάποια ηλικιακά γκρουπ.

Οι 18χρονοι που κατέβαζαν την εφαρμογή τώρα, σε αντίθεση με τους προκατόχους τους που μπήκαν στον κόσμο των online γνωριμιών το 2012, έχουν μεγαλώσει όντας «βυθισμένοι» σε εφαρμογές κοινωνικών μέσων και βλέπουν αυτόν τον εικονικό κόσμο ως κάτι πολύ φυσικό, εξηγεί.

Για αυτήν τη γενιά, η συναντήσεις face-to-face δεν είναι αυτοσκοπός. Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία προσπαθεί να κάνει το Tinder λιγότερο ένα μέρος που ψάχνεις το νέο σύντροφο για να συναντήσεις από κοντά, και περισσότερο ένα μέρος που θα βρίσκεις άτομα για να κάνεις παρέα διαδικτυακά. Δοκιμάζει εικονικούς χώρους και ζωντανές εκδηλώσεις όπου οι χρήστες μπορούν να συναντηθούν μέσα στην πλατφόρμα, όπως βραδιές κουίζ κ.α.

«Η ψηφιακή σας ζωή είναι εξίσου σημαντική με την κοινωνική σας ζωή στον φυσικό κόσμο», είναι το νέο δόγμα του Tinder.

Θα είναι και το μέλλον, γενικώς;

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.