Header Ads

Συνέλαβαν 21χρονο στην Καστοριά για μικροποσότητα κάνναβης

Χθες (15-10-2013) τις βραδινές ώρες στην Καστοριά, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Αστυνομικής Διεύθυνσης Καστοριάς, συνέλαβαν 21χρονο ημεδαπό, γιατί στην κατοχή του βρέθηκε συσκευασία που περιείχε μικροποσότητα κάνναβης, η οποία και κατασχέθηκε.




Ο συλληφθείς θα οδηγηθεί στην κα Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Καστοριάς.
Από το Blogger.