Header Ads

Ο Μπόρις Τζόνσον πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν με κορονοϊό

Ο Μπόρις Τζόνσον πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο όπου νοσηλευόταν με κορονοϊό.

Ο πρωθυπουργός της Βρετανίας Μπόρις Τζόνσον, πήρε εξιτήριο σήμερα Κυριακή από το νοσοκομείο St. Thomas του Λονδίνου, μετά από θεραπεία για τον κορονοϊό από τον οποίο είχε μολυνθεί, αλλά δεν θα επιστρέψει στα καθήκοντά του αμέσως, σύμφωνα με ενημέρωση της Ντάουνινγκ Στριτ.

O 55χρονος Τζόνσον μεταφέρθηκε στο St. Thomas το βράδυ της περασμένης Κυριακής μετά από επίμονο πυρετό και βήχα και την επόμενη ημέρα εισήχθη στην εντατική όπου παρέμεινε για τρεις ημέρες. «Ακολουθώντας τις συμβουλές της ιατρικής ομάδας του, ο πρωθυπουργός δεν θα επιστρέψει άμεσα στα καθήκοντά του. Επιθυμεί να τους ευχαριστήσει όλους στο νοσοκομείο St Thomas για την ευφυή φροντίδα την οποία έλαβε. Οι σκέψεις του βρίσκονται σε όσους έχουν προσβληθεί από την ασθένεια», δήλωσε εκπρόσωπός του.

Ο Τζόνσον συνεχίζει την ανάρρωση. 

 

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ, BBC

Η συνέχεια εδώ
Από το Blogger.