Header Ads

Σεμινάριο Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας από το Λαϊκό Πανεπιστήμιο Κοζάνης

Η Ένωση Επιστημόνων Δυτικής Μακεδονίας «Νικόλαος Κασομούλης» σε συνεργασία με το Λαϊκό Πανεπιστήμιο Κοζάνης «Γεώργιος Παρακείμενος» διοργανώνουν για 20 ενδιαφερόμενους, σεμινάριο 30 ωρών διαπολιτισμικής επικοινωνίας με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων στην διαπολιτισμική εκπαίδευση. Το σεμινάριο θα διεξαχθεί στην Κοζάνη μέσα στον Μάρτιο και το κόστος του ανέρχεται στα 70 ευρώ. Δηλώσεις συμμετοχής μέχρι τις 20 Φεβρουαρίου, στην υπεύθυνη του Λαϊκού Πανεπιστημίου Κοζάνης κυρία Όλγα Κούρτογλου, Πτωχοκομείου 7 Κοζάνη, τηλέφωνο 6976-864407.


Τι είναι Διαπολιτισμική Επικοινωνία

Η Διαπολιτισμική επικοινωνία είναι ένα από τα σύγχρονα επικοινωνιακά εργαλεία που εξοπλίζει τα στελέχη επιχειρήσεων, οργανισμών, κυβερνήσεων με τις γνώσεις και τα πρακτικά εργαλεία που θα χρειαστούν για να αντεπεξέλθουν με επιτυχία στις αυξημένες ανάγκες της παγκόσμιας αγοράς, μέσα και έξω από τα όρια της επιχειρήσεις ή οργανισμού για τον οποίο δραστηριοποιούνται. Στηρίζεται στη διεπιστημονική προσέγγιση και εξετάζει τον τρόπο επικοινωνίας ατόμων ή συνόλων με διαφορετική πολιτισμική ταυτότητα με σκοπό να βρει τα εργαλεία εκείνα που θα καταστήσουν εφικτή την επικοινωνία μεταξύ διαφορετικών επικοινωνιακών πρακτικών.

Γιατί είναι απαραίτητη η Διαπολιτισμική Επικοινωνία;

Η ανάγκη για διαπολιτισμική επικοινωνία στην παγκόσμια αγορά είναι στρατηγικής σημασίας. Η ικανότητα διαπολιτισμικής επικοινωνίας αποτελεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε εποχές που επιχειρήσεις και οργανισμοί μεταβάλλονται διαρκώς. Η έλλειψή της εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους. Επηρεάζει την ικανότητα μας να επικοινωνούμε αποτελεσματικά και να γινόμαστε αντιληπτοί. Έχει θετική επίδραση σε άτομα και επιχειρήσεις καθώς βγάζει τους ανθρώπους από τα στενά όρια σκέψης, συμβάλει στη βελτίωση επικοινωνιακών πρακτικών σε διαπροσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, δημιουργεί προϋποθέσεις για ευελιξία στο εργασιακό κλίμα και είναι απαραίτητο εργαλείο για όσες επιχειρήσεις και φορείς θέλουν να έχουν λόγο στην σύγχρονες απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς.

Από το Blogger.