Header Ads

ΓΕΝΟΠ: Καταδικάζουμε την επέμβαση των ΜΑΤ στην ΕΡΤ

Η σημερινή επέμβαση των ΜΑΤ στο κτίριο της ΕΡΤ δείχνει ότι ο κατήφορος της κυβέρνησης συνεχίζεται πέντε μήνες μετά το κλείσιμο της δημόσιας τηλεόρασης.


Η νέα εκδήλωση αυταρχισμού πέντε μήνες μετά την αντιδημοκρατική και αντισυνταγματική εκτροπή του κλεισίματος της ΕΡΤ, είναι το νέο «επεισόδιο» στο «σήριαλ» των αντεργατικών πολιτικών μετά τις επιστρατεύσεις , τις πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και τις συλλήψεις συνδικαλιστών.

Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ καταδικάζει την επέμβαση των δυνάμεων της αστυνομίας και εκφράζει την αλληλεγγύη της στους εργαζόμενους της ΕΡΤ.
Από το Blogger.