Header Ads

Η διαφήμιση της γερμανικής κυβέρνησης για τη χρήση κράνους ποδηλάτου προκαλεί αντιδράσεις

Μια διαφήμιση του Υπουργείου Μεταφορών για την προώθηση του κράνους ποδηλάτου, διχάζει την κοινή γνώμη στη Γερμανία. Οι επικριτές του κάνουν λόγο για σεξιστική ρητορική.

Συγκεκριμένα, το γερμανικό υπουργείο επέλεξε ως πρόσωπο της καμπάνιας την Αλίσια Κόλερ, ένα μοντέλο που έχει γίνει γνωστό από τη συμμετοχή του στο ριάλιτι Germany’s Next Top model. 

Αυτο που προκάλεσε την οργή όσων είδαν την καμπάνια, όμως, δεν ήταν το μοντέλο που παρουσίαζε το κοινωνικό μήνυμα, αλλά το γεγονός ότι η Κόλερ φοράει μόνο ένα σουτιέν και ένα κράνος ποδηλάτου. Η αφίσα αναμένεται να κυκλοφορήσει στους δρόμους της Γερμανίας από την Τρίτη.

Το σλόγκαν της καμπάνιας είναι το εξής: «Είναι πολύ άσχημο. Αλλά σώζει τη ζωή μου» (Looks like shit. But saves my life). Εκτός από την Κόλερ, η αφίσα κυκλοφορεί και με έναν άνδρα μοντέλο, που είναι και αυτός ημίγυμνος.

Οι αντιδράσεις έχουν κλονίσει και τον μικρό κυβερνητικό εταίρο της γερμανικής κυβέρνησης, το SPD, με τις γυναίκες του κόμματος να ζητούν την απόσυρσή της. «Είναι ντροπιαστικό, ανόητο και σεξιστικό για τον υπουργό Μεταφορών να προσπαθεί να πουλήσει τις πολιτικές του χρησιμοποιώντας γυμνό» δήλωσε η επικεφαλής του τομέα γυναικών των Γερμανών Σοσιαλδημοκρατών.

Παρόμοιου ύφους ήταν και η αντίδραση της υπουργού Οικογένειας της Γερμανίας που επιτέθηκε στον υπουργό Μεταφορών που προέρχεται από το συντηρητικό CSU με μια φωτογραφία της ίδιας πάνω σε ένα ποδήλατο να φοράει ένα ταγιέρ και γράφοντας στη λεζάντα. «Αγαπητέ Αντρέας το κράνος φαίνεται καλά ακόμα και όταν φοράς όλα σου τα ρούχα».

Οι χρήστες του Instagram κάτω από τη  φωτογραφία του υπουργού ήταν παρόμοια. Οι περισσότεροι έκαναν λόγο για «την χειρότερη καμπάνια του κόσμου», ένω άλλοι ανέφεραν πως κάθε φορά που βλέπουν τέτοιες διαφημίσεις, «θέλουν να βγάλουν τα κράνη τους εθελοντικά». 

Πηγή: Euronews

 

Newsroom / HuffPost Greece
Από το Blogger.