Header Ads

Εδώ Ελληνικό Σχολείο εδώ Ελληνική Εκπαίδευση!(Του Περικλή Μουρατίδη)

Λαέ της Ελλάδας η ΠΑΙΔΕΙΑ θα είναι και πάλι ο σημαιοφόρος του αγώνα μας, του αγώνα σας, του κοινού αγώνα μας ενάντια στην ΝΕΟΥ τύπου δικτατορία που ανέτειλε πριν τρία περίπου χρόνια και για την Δημοκρατία.



Σας θυμίζουν κάτι;

Τα λόγια του ’73 που γιορτάζουμε στις 17 Νοεμβρίου, έχουν αλλάξει σαράντα χρόνια μετά, από τους ΙΔΙΟΥΣ που πάλεψαν για την ελευθερία του πνεύματος και του λόγου του Ελληνικού ΛΑΟΥ;

Ας σας θυμίσουμε λίγα, από τα μαθητικά μας/σας χρόνια για να κατανοήσουμε καλυτέρα το περιεχόμενο του πολυνομοσχεδίου:

Εκπαίδευση (η) ο θεσμός που αποσκοπεί στη μόρφωση και την ανάπτυξη προσωπικότητας (κυρίως των νέων ανθρώπων) με συστηματική διδασκαλία σε ειδικά ιδρύματα (σχολεία πανεπιστήμια κ.τ.λ.): πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια, τεχνική. Περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που έχουν σκοπό την επίδραση με συγκεκριμένο τρόπο στη σκέψη, στο χαρακτήρα και στη σωματική αγωγή του ατόμου. Από τεχνικής πλευράς, με τη διαδικασία της εκπαίδευσης αποκτώνται συγκεκριμένες γνώσεις, δεξιότητες, ικανότητες και αξίες (ηθική, ειλικρίνεια, ακεραιότητα χαρακτήρα, αίσθηση του δικαίου, αφοσίωση, επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, κτλ). Η εκπαίδευση γίνεται με βάση συγκεκριμένες μεθόδους (θεωρητική διδασκαλία, επίδειξη, ανάθεση εργασιών, πρακτική εξάσκηση, κτλ), σε ένα ειδικά σχεδιασμένο πρόγραμμα, με συγκεκριμένους μαθησιακούς στόχους και είναι οριοθετημένη χρονικά. Η λέξη προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα εκπαιδεύω που σημαίνει ανατρέφω από παιδική ηλικία, μορφώνω, διαπαιδαγωγώ.

Διδασκαλία (η) είναι η μετάδοση γνώσης από έναν δάσκαλο προς μαθητή/τες με σκοπό την αφομοίωση της γνώσης αυτής από τον μαθητή/τες, δηλαδή την μάθηση.

Δάσκαλος- Εκπαιδευτικός (ο): ο άνθρωπος που διεξαγάγει την διαδικασία της μάθησης σε παιδιά και ενηλίκους επαγγελματικά ή μη.



Η κυβέρνηση των κομμάτων (ΠΑ.ΣΟ.Κ.-Ν.Δ.) που τις τρεις τελευταίες δεκαετίες αντάλλασαν τα πυρά τους δίνοντας υποσχέσεις (αύξηση του % ΑΕΠ για την εκπαίδευση), σήμερα τους βρίσκει ενωμένους, μια γροθιά εναντίων των πολιτών της Ελλάδας, εναντίων της εκπαίδευσης.

Τρία χρόνια παρακολουθούμε τον εκφοβισμό τους.

Στις 9-7-2013 οι εκφοβισμοί τους γίνονται πράξη για άλλη μια φορά. Καταργούν 50 ειδικότητες της Τεχνικής-Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και 2 της Γενικής Εκπαίδευσης, οδηγώντας εκπαιδευτικούς στην απόλυση, και μία εκπαιδευτική δομή στην οποία φοιτούν χιλιάδες μαθητές σε πλήρη διάλυση.

2482 εκπαιδευτικοί θα βρεθούν στην ανεργία, όταν η κυβέρνηση όπως λέει προσπαθεί να μειώσει την ανεργία, 20000 μαθητές θα αλλάξουν την ειδικότητα που επιθυμούν να σπουδάσουν ή θα βρεθούν στην ιδιωτική εκπαίδευση την οποία στηρίζει με τις κινήσεις της και τέλος τα σχολικά εργαστήρια που πλήρωσαν οι φορολογούμενοι πολίτες υπερτιμολογημένα φυσικά θα καταστραφούν από την αχρησία.

Το πολυνομοσχέδιο αυτό χτυπά το σχολείο του φτωχού μαθητή, του φτωχού γονέα ο οποίος δεν έχει την οικονομική δυνατότητα να προσφέρει σπουδές και πτυχία στο παιδί του ή θα πρέπει να τα πληρώσει αδρά στα ιδιωτικά ΙΕΚ που πρόσφατα εγκαινίασε ο υπουργός Παιδείας το οποίο περιλαμβάνεις της καταργηθείσες ειδικότητες.

Χτυπά την υγιή σκέψη την κριτική ικανότητα του νέου σε ότι συμβαίνει γύρω του ή μήπως αυτός είναι ο σκοπός τους;

Δεν υπάρχει οικογένεια που να μην έχει απολυμένους, μακροχρόνια άνεργους, απλήρωτους από τον εργοδότη τους. Όλα αυτά συμβαίνουν εξαιτίας της λάθους πολιτικής που ακολουθείται και στηρίζεται τα τρία τελευταία χρόνια.

Τι έχει σειρά αύριο; Το γενικό λύκειο, το γυμνάσιο, το δημοτικό, το νηπιαγωγείο. Μήπως η λύση να μην υπάρχεις εκπαίδευση είναι η καλύτερη;

Αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σας ενδιαφέρουν οι Έλληνες και η Ελλάδα, αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ είστε ΈΛΛΗΝΕΣ σταματήστε το παιχνίδι τους.

Πάρτε θέση υπέρ των Ελλήνων υπέρ της Ελλάδας. Σταματήστε τον κατήφορο στον οποίο έχουμε βρεθεί.





Κλείνοντας

Ο Μ. Αλέξανδρος ευχαρίστησε τους δασκάλους του για το «ευ ζην» που του προσέφεραν.

Εσείς που θα ψηφήσετε ένα ακόμη πολυνομοσχέδιο φωτιά κατά των Ελλήνων μαθητών τι θα πρέπει να περιμένετε από αυτούς;

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ

ΤΑΜΙΑΣ ΕΛΜΕ ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Από το Blogger.