Header Ads

Τέλος εποχής για τις φωτογραφίες; Τώρα θα "βγαίνουμε" σε μινιατούρες!

Τα οικογενειακά πορτρέτα είναι πλέον εκτός μόδας: στην Ιαπωνία, ένα κατάστημα τρισδιάστατης εκτύπωσης σαρώνει τους πελάτες και δημιουργεί φτυστές μινιατούρες.



Οι τρισδιάστατοι εκτυπωτές χρησιμοποιήθηκαν αρχικά από βιομηχανικούς σχεδιαστές για την κατασκευή μακετών και πρωτοτύπων. Καθώς η τεχνολογία βελτιώνεται, όμως, αρχίζει να περνά ακόμα και στη βιομηχανική παραγωγή.

Μάλιστα, για τα γυρίσματα της τελευταίας ταινίας του Τζέιμς Μποντ, με τίτλο Skyfall, οι παραγωγοί χρησιμοποίησαν έναν τρισδιάστατο εκτυπωτή VX4000 για να δημιουργήσουν ρεαλιστικά αντίγραφα ενός αυτοκινήτου Aston Martin DB85 σε κλίμακα 1 προς 3.

Τα διάφορα συστήματα 3D εκτύπωσης διαφέρουν στις τεχνικές λεπτομέρειες, σε γενικές γραμμές όμως ο εκτυπωτής χτίζει αντικείμενα από αλλεπάλληλα στρώματα ρευστών υλικών που στερεοποιούνται στην τελική τους θέση.

Το ιαπωνικό στούντιο Omote 3D Shashin Kan συνδυάζει τώρα την τρισδιάστατη εκτύπωση με τεχνολογίες σάρωσης του ανθρώπινου σώματος σε τρεις διαστάσεις.

Ο πελάτης καλείται να παραμείνει ακίνητος για 15 λεπτά μέχρι να ολοκληρωθεί η μέτρηση με έναν φορητό σαρωτή που διαθέτει δύο κάμερες. Η πρώτη σαρώνει το σχήμα του πελάτη ενώ η δεύτερη καταγράφει τα χρώματα και τις υφές του δέρματος και των ρούχων.

Λίγη ώρα αργότερα, η υπηρεσία παραδίδει ένα ρεαλιστικό αγαλματίδιο με ύψος από δέκα έως 20 εκατοστά.

«Δεν περίμενα ότι οι ρέπλικες θα ήταν τόσο ρεαλιστικές» σχολιάζει στο ABC News o σχεδιαστής Ναόκι Ίτο της εταιρείας Party Inc., στην οποία ανήκει το κατάστημα. «Όταν είδα το δικό μου αντίγραφο κατάλαβα ότι χρειαζόμουν δίαιτα. Έχασα 11 λίβρες [13,6 κιλά] σε ένα μήνα» προσθέτει.

Αν και οι ρέπλικες είναι μάλλον ακριβές, με τιμές που ξεκινούν στα 260 δολάρια, ο Ίτο αναφέρει ότι το αγοραστικό ενδιαφέρον είναι μεγάλο και το κατάστημα πασχίζει να ανταποκριθεί στη ζήτηση./in.gr


Από το Blogger.